marți, 7 iulie 2009

Florin Macovei la Cafeneaua cu Pixeli

Portofoliul prezentat de către Florin Macovei la Cafeneaua cu Pixeli este unul special: oraşul văzut de sus, de pe Bucium. Noaptea. Artificii, fulgere, apus, răsărit, luna. Imagini frumoase care denotă tenacitatea fotografului de a încerca să surprindă clipe unice, irepetabile. Totul dublat de un simţ al cadrului bine dezvoltat în orele de studiu şi de lecturi, de o tehnică adecvată, de dorinţa de a se autodepăşi.
L-am cunoscut pe Florin Macovei la Bran, la "Fotogenica". M-a surprins (şi vrăjit) dorinţa lui de a face fotografie, de a evolua, de a-şi găsi un rost în lumea atât de pestriţă şi devorantă a Breslei. L-am perceput ca pe un copil mare care vrea să demonteze această jucărie vrăjită care este Fotografia şi să o pună la loc... Poate mai bine... De o mie de ori.
Imaginile prezentate în proiecţiile pe care le-am avut pe Pietonal, cu aspecte de la workshopurile de la Bran, cu "lumea" Vietnamului şi acestea pe care le vedeţi prezentate aici ne dezvăluie un Fotograf viguros, cu simţ al imaginii, un om care, din discuţiile avute am aflat că studiază zilnic încercând să aprofundeze tainele scrierii cu lumina.
Ştiu că singur este greu să reuşească. Experienţa mea îi va sta oricând la dispoziţie. La fel cum vă stă şi vouă, Prieteni. Doar să întrebaţi. Să cereţi. Să vă doriţi.

Florin Macovei, un Fotograf de ţinut minte. De urmărit!...

4 comentarii:

francisc vaida spunea...

...simtzeam inca de la Bran de la Fotogenika k Florin Macovei ne va oferi surprize ..dar nu de proportzia acestui ....Iasi vazut de sus .!

...impresionant k shock vizual si de tzinut minte ..! bun venit ..!

ps intotdeauna am incercatsi mi-am dorit sa surprin fulgere ...dar , vai mie nu mi-a iesit niciodata cum as fi vrut si cum tziau ieshit Tzie

madi's photos spunea...

intr-adevar, foarte faine fotografiile! nu am mai vazut demult ceva sa-mi placa asa

anca spunea...

frumos si impresionat!
felicitari si asteptam surprizele urmatoare :-)

Lavana spunea...

Deosebite!!!