miercuri, 8 aprilie 2009

Cafeneaua cu pixeli, a 9-a Poveste

A fost şi această nouă întâlnire una interesantă. Am ales câştigătorul la Concursul cu tema "Balcoane", am vizionat slide show-ul lui George Rotaru cu balcoanele din Torino iar Iulia PAŞCANU a prezentat imaginile făcute la workshopul cu tema "Fotografia Rurală".

BALCOANE
Sincer să fiu, mă aşteptam ca mai tinerii mei colegi să-şi dorească a se "confrunta" pe o temă dată. Să-şi dorească să participe la o competiţie "pe faţă", la vedere, în care să-şi verifice puterea de a "găsi" un anumit gen de imagine, ştiinţa de a se adapta la o temă dată. Vorbeam zilele trecute cu unul dintre colegii pe care l-am văzut destul de des în confruntările organizate pe Foto Magazin. Îmi spunea că astfel de concursuri sunt "mânărite". Şi atunci de ce mai participi Men? Ăsta a fost la vedere, pe bune. Şi mai era pus la bătaie şi un album de 150 RON. Sau Foto Magazinul te zgândără altfel la lingurică încât poţi să înghiţi s-o iei pe coajă mai mereu???

Doar Anca DOROHOI, Alexandra DRĂGOI şi LAVANA au adus imagini la acest Concurs. Imaginile erau sensibil egale şi, de comun acord, am hotărât ca Premiul, un Album "Iaşii-între Medieval şi Modern" să meargă la Alexandra DRĂGOI (imaginea de mai sus). Eu o felicit!...

WORKSHOP "FOTOGRAFIA RURALĂ"

Am convenit cei prezenţi, de comun acord, că prin ceea ce ne-a prezentat, Iulia PAŞCANU ne-a demonstrat că poate face şi alt gen de imagini decât cele cu care ne obişnuise. Cele de vitrine , de geamuri de tramvaie şi autobuze. Iulia poate face Reportaj adevărat. Vede imaginea, are reflexe, gândeşte. Imaginile pe care le vedeţi mai sus vorbesc singure. Rămâne doar să se "antreneze" cât mai mult în acest gen de fotografie. Sunt sigur că va avea succes. Că va reuşi să înţeleagă o lume fascinantă. Că va reuşi să o îmblânzească!...

Următoarea Cafenea, miercuri 22 aprilie. Vor prezenta imagini LAVANA şi Vlad NEGRU.

Niciun comentariu: