duminică, 31 mai 2009

Despre Încredere...

Ciurbeşti, azi...

O ieşire la fotografiat cu oameni care iubesc Fotografia îţi face ziua minunată. Iar astăzi chiar a fost o zi minunată. 15 km, jur-împrejurul Lacului Ciurbeşti. 6 Prieteni. Sincer, mi-aş fi dorit să fim mai mulţi. Fiecare invitaţie pe care v-o fac este un "cec în alb" pentru toţi cei care iubesc Fotografia. A scrie cu lumina nu ţine de regulamente, de voturi, de pumni trântiţi în mese, de dat afară (de unde? dintr-o iluzie?), de trecut, atunci când ne întâlnim, pe trotuarul celălalt!... A scrie cu lumina este o vrajă. Cel care o uită moare câte puţin la fiecare încruntare către noi!...

3 comentarii:

david sorina spunea...

ce frumos spui in scris si imagini...imi vine sa trag, pe harta, orasele in care dormim..sa le aducem mai aproape..
azi, mai mult ca oricand am simtit lipsa prietenilor..si nu mi-a fost bine ....
frumos e la tine...ai vreo vina ?!

noulatelierdefotografie spunea...

Mereu sunt vinovat. Pentru că am încredere în ei, pentru că sper să le fie bine, pentru că îi vreau frumoşi şi pricepuţi în ale Fotografiei, pentru că-i simt egalii mei!... Pentru asta sunt vinovat. Şi fericit!...

Dan Chiparus spunea...

Dupa asemenea cuvinte , oricat de ocupat as fi, trebuie sa las un semn ca le-am citit si, mai ales, ca m-au miscat. Sunt sigur ca mai sunt si altii ca mine care desi nu sunt fizic alaturi de tine o fac de fiecare data atunci cand folosesc "condeiul cu lumina". Numai ganduri bune!