luni, 2 noiembrie 2009

LAVANA - Toamna pe plaiuri nemţene...

La Cafeneaua de astăzi LAVANA ne-a prezentat un slaid intitulat "Toamna pe plaiuri nemţene". Am extras din el câteva imagini care ne dezvăluie acelaşi Fotograf sensibil şi atent la tot ceea ce îl înconjoară şi face să-i vibreze sufletul. Sunt imagini calde, mici haiku-uri care ne încântă ochiul şi care ne duc cu gândul la frumoasa poazie "Emoţii de toamnă", aparţinând lui Nichita Stănescu, care a însoţit, prin vocea lui Nicu Alifantis, imaginile din slaid. Mulţumim LAVANA!...

3 comentarii:

Lavana spunea...

Eu va multumesc,pentru ca-mi oferiti mediul,unde sa ma joc de-a fotograful...

anca spunea...

frumoase tare, Lavana!

Lavana spunea...

Multumesc!Meritul e al naturii,eu doar am "luat" cat si cum am putut,sa va arat si voua,ca de obicei.