luni, 1 februarie 2010

Vernisajul Iuliei...

A fost o seară caldă în foayerul Ateneului Tătărași. Cu toată ninsoarea de afară. Și multă lume. Așa cum fiecare artist își dorește la vernisaj. O expoziție frumosaă, închegată, rotundă. Gândită de la cap la coadă de către Iulia. ”Meteo Jurnal”... Un colț de gând - ascultând jurnalul meteo care spunea că Iașul va fi înghițit de ninsoare și ger. Trezirea mai devreme decât de obicei. Ochiul și aparatul la pândă. Clipa de greție. Declanșarea. Imaginea dorită. Aceasta a fost rețeta succesului povestită nouă de către Iulia.
Criticul de Artă Valentin Ciucă a punctat, în discursul său, povestea pe care a văzut-o pe simeză. Cuvinte frumoase, cu treceri prin arta Antichității, prin timpul pioneratului în fotografie, cu popas în ziua de azi. Da, Prieteni, Iulia Pașcanu este un Fotograf matur. Care gândește și își face visele să devină realitate. Realitate de care astăzi ne-am bucurat din plin.
A crescut sub ochii mei. De la primele întâlniri ale Atelierului de Fotografie care au debutat acum doi ani. La prima ei expoziție personală Iulia este o Certitudine. Meritul este numai al ei!...

6 comentarii:

alexandru toma spunea...

felicitari Iulia!
good work!

Iulia Pascanu spunea...

Multumesc mult Ozolin. Nu credeam ca o expozitie implica atata munca. Iar in emotia momentului am uitat sa multumesc (si) formal celor care m-au ajutat si mi-au fost alaturi. O fac acum.

Alecsandra Raluca spunea...

Bravo, fotografiile au fost cu adevarat deosebite.

anca spunea...

A, DA, FELICITARI SI AICI!
ca sa oficializam impresia, excelenta treaba/

Iulia Pascanu spunea...

Multumesc tuturor!

Unknown spunea...

Eu nu am reusit sa ajung la vernisaj, dar am vazut ulterior expozitia. Frumos si Felicitari.