miercuri, 31 martie 2010

Un vernisaj emoționant

Cam ăștia am fost astă seară

Eu și colegul meu Cristi Popescu cu emoțiile-n gât (foto de Mirela Cîmpeanu)

Familia Popescu la 4 ace (Cristi parcă era-n gips)

Criticul de Artă Valentin Ciucă lăudându-ne

Roșcățel Drăgoi cu mâna pe Nikon... Are 16 ani de când o știu și e mare Fotograf...

Boier Ciucă și Boier Pricop (șeful meu) combătând cu ardoare

Paralele sub lacăt

Grupul folk ”Nu acum”, extraordinari, cu o muzică izvorâtă din vis

Am avut emoții cât pentru zece expoziții. Și eu și Cristi. Mai ales că, înainte de vernisaj a tras o rafală de ploaie și lumea a preferat să nu se ude...
Peste partea de laude a domnului Ciucă am trecut repede. Oricum, cred că le-am meritat...
Prin șeful meu, domnul Pricop, Primarul Iașului, Gheorghe Nichita a donat 100 de lei pentru copiii din Domnița 2...
S-au dat două fotografii și o icoană. Cei prezenți au mai contribuit și ei cu niște bănuți...
S-au strâns fix 1275 lei. Să vedem ce mai urmează...
”Nu acum” au cântat ca un vânt cald de primăvară care te învăluie, îmbătându-te de parfumul florilor dintâi. Le mulțumesc...
Mulțumesc celor care ne-au ajutat în demersul nostru: Primăria Iași, Fundația Bethany, Moldova Mall...
Mulțumesc Prietenilor care au fost alături de noi-în sală sau cu gândul...
Sunt fericit.

2 comentarii:

fotomaniacu spunea...

Bravooo! O chestie superba!

Catalin spunea...

Arata extraordinar de bine, lucrarile ingrijit tiparite si inramate, spatiul aerisit, faceti o treaba excelenta la Iasi.