marți, 24 martie 2009

Workshop de Fotografie - Hai-Hui prin satele Iaşiului

"Trezirea naturii la viaţă, munca câmpului şi aceea din jurul gospodăriei, apropierea Paştelui, dau un farmec aparte satului românesc. Acum se petrec cele mai multe „întâmplări” fotogenice, acum culoarea explodează în captoarele aparatelor de fotografiat. Peisajul, Reportajul, Portretul, Eseul, Macrofotografia, toate le întâlnim, la un loc, în vatra satului, într-un spaţiu relativ restrâns. Pentru împătimiţi va fi, cu siguranţă, o Amintire Fotografică de neuitat!"

Cam asta era descrierea unui "Proiect" care consideram că este util pentru mai tinerii mei Colegi fotografi. Că m-am înşelat, este doar problema mea!...

Sentimentul că poţi dărui din ceea ce ştii, din ceea ce Forţa Divină te-a ajutat să acumulezi şi să conştientizezi de-a lungul timpului este ca o flacără care arde. Arderea aceasta nu o pot exprima în cuvinte.

Am invitat să fie alături de mine pe Prietenii pe care, de-a lungul ultimului an i-am simţit rezonând la tot ceea ce înseamnă Fotografie: Anca Dorohoi, Sebastian Frai, Roxana Gorea, LAVANA, Iulia Paşcanu, Vlad Negru. Alături de mine, de Cristian Popescu şi de Cristina Popa vom străbate sâmbătă şi duminică traseul propus. Sigur vom avea de câştigat!...

Sâmbătă, 28 Martie, Ora 12, Aroneanu

Duminică, 29 Martie, Ora 9, Breazu

Fotografiile realizate, variante de încadrare, tehnici de editare şi posibilităţi de alcătuire a unui portofoliu cu aceste imagini vor fi discutate la Cafeneaua cu pixeli.

Niciun comentariu: