luni, 22 iunie 2009

Ate imagini de sâmbătă...

Fotografii de Anca Dorohoi

Sâmbătă după amiază o parte dintre Colegii noştri au fost la Hipodrom la fotografiat. Este din ce în ce mai limpede faptul că suntem un Grup închegat, care nu aşteaptă invitaţie pentru a scrie pe carduri cu lumină!... În acelaşi interval orar, alţi colegi eram cu prietenii din Târgovişte la Slobozia, la un alt şuting. Ne mişcăm, Prieteni, şi asta este minunat!...

Fotografii de Iulia Paşcanu

Fotografii de Iulia Antoniade

Fotografii de Lavana Kray

Pentru prima oară în viaţă am privit un cal mai mult de 2 minute. Şi nu un cal oarecare, ci pe cîte unul dintre acele exemplare care ne reprezintă oraşul în competiţii naţionale. Faptul că toată echipa de la baza hipică a fost prezentă la proiecţia slide-ului dovedeşte câtă consideraţie au pentru acest nobil animal, lucru perceput şi de către mine acolo, la faţa locului, la antrenamente.
Am descoperit o lume nespus de interesantă, în care am obţinut permisiunea să revin ori de câte ori doresc. Le multumesc nespus si pe aceasta cale! (Lavana Kray)

3 comentarii:

julia spunea...

Mi-a parut nespus de bine sa mergem impreuna la fotografiat cai. Imi plac caii vostrii. Multumesc doamna Anca Dorohoi pentru cadrul surprins.

anca spunea...

Si eu multumesc ca mi-ai oferit ocazia sa vad un gest de iubire pentru un animal de o frumusete maiestuoasa si ma bucur mult ca locul asta exista in Iasul meu iubit.

david sorina spunea...

cata frumusete..cata minunatie...felicitari !