miercuri, 17 iunie 2009

Vernisaj la Centrul Cultural Francez

Centrul Cultural Francez din Iaşi invită la vernisajul PORTFOLIO 55 - expoziţia anuală a Aatelierului de Fotografie - joi, 18 iunie, ora 18,00

P.S. A trecut un an şi jumătate de când, împreună cu CCF Iaşi demaram proiectul "Atelierul de Fotografie". Alături de Mihai Cantea şi Dan Mititelu. În iunie anul trecut vernisam prima expoziţie a voastră. Apoi drumurile ni s-au despărţit. A doua expoziţie se vernisează mâine. O parte dintre Prietenii de acum un an se regăsesc cu lucrări în expoziţia actuală. Cum este firesc, au apărut şi nume noi. Cristina Iliescu s-a străduit să aducă alături de voi nume mari ale Fotografiei româneşti: Dan Dinescu, Mihai Moiceanu, Florin Constantinescu, sunt câteva dintre ele. Într-un răspuns dat pe blogul Atelierului Cristina Iliescu spunea că "lumea nu mai trimite fotografii". Mi-a confirmat acest lucru, recent, la Bran. Este trist. Prieteni care citiţi aceste rânduri, Atelierul de Fotografie este "Copilul meu de suflet". Alături de el am crescut mare odată cu voi. Şi chiar dacă eu nu-mi mai leg numele de acest proiect, vă rog: trimiteţi Fotografiile voastre acolo. Participaţi la temele propuse. Ilustraţi-le. Umpleţi sala atunci când invitaţii vin să vă împărtăşească din experienţa lor. Astfel, vom fi mai bogaţi!...

Eu vă felicit pentru expoziţia voastră!...

Niciun comentariu: