marți, 30 iunie 2009

Reprogramare Cafeneaua de Luni 29 iunie, orele 19,oo fix!..

Galeriile Anticariat Dumitru Grumăzescu şi Noul Atelier de Fotografie vă invită la sediul din Iaşi, str. Lăpuşneanu nr. 24, luni 29 iunie, orele 19,oo FIX să participaţi la cea de-a 20-a Poveste a Cafenelei cu Pixeli.

Vor prezenta Portofolii Ovidiu DIACONU şi Florin MACOVEI.

Ploaie mare s-a abătut ieri peste Iaşi începând cu orele 18,10. Ca să nu "intrăm la apă" am hotărât să reprogramez Cafeneaua cu Pixeli. Am anunţat telefonic sau pe mess pe obişnuiţii întâlnirilor noastre.

Şi drept vă spun: am rămas surprins pe la ora 19,15 când am fost sunat de către un Coleg: "ce se întâmplă Ozo? suntem mai mulţi şi te aşteptăm!..." Iertaţi-mă Prieteni. Este vina mea că nu am fost acolo. Că am lăsat ploaia să-şi pună stropii între noi!...

Ne vom întâlni Luni, 06 iulie, la aceeaşi oră 19 FIX. Chiar dacă va fi afară prăpăd!...

Niciun comentariu: